FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja,
Vi ska hyra Webcows AMD server för 995kr/mån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Skapa behov för tjänster eller produkter är väl tjänsteleverantörens uppgift, jag ser inte relevansen i att tipsa om en tjänst utan att någon påvisat intresse eller efterfrågat den. I detta fall har det diskuterats nyligen om att dela server, det var inte heller många månader sedan det var uppe på tapeten förut, varför jag anser att det är okej om ett par går ihop och delar på de faktiska kostnaderna för en produkt/tjänst, bara det inte går i överstyr att det är tjänsteleverantören som gör det, t.ex. att Webcows själva erbjuder det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Om du tror att jag var ute efter att skapa ett behov för tjänsten så har du miss uppfattat mitt inlägg då måste jag ju sälja in den. Nu var det inte att skapa ett behov utan att tipsa om en tjänst som kan underlätta för många då den inte finns i Sverige och som jag inte gör någon egen vinning av. mvh, / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
(Splittar denna tråden inom kort då det dragit iväg från trådskaparens syfte och efterfrågan) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja det var kanske det som var misstaget jag gjorde, ska tänka på det nästa gång.
mvh, / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Bättre ni PM'ar varandra, så slipper vi läsa.
Och är WN på väg att bli en serverplats-mäklare så kommer det snart uppdaterade klarare regler. Thomas
![]() |
Svara |
|
|