FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
.... så har man tagit bort ett inlägg utan en giltig förklaring, utan att vet något som helst om vad det handlade om..
Om det beror på okunskap, eller ett vanligt (mycket vanligt misstag på wn) ska jag låta vara osagt.. Kan du nu som tog bort inlägget vara så snäll att svar på följande frågor: - Vad var det som var annonsering med min post enligt WN grundlagar? - Vilket företag pratade jag om? (som jag för övrigt varken äger promotar eller har något samröre till..) - Vilken site länkade jag till? - Länkade jag till någon site överhuvud taget? - Hade jag någon länk i "siggen" som inte gillades av WN? Det jag gjorde var att fråga om den här tjänsten skulle kunna var av intresse för webmasters i Sverige .. då jag själv haft stor nytta av tjänsten under många år. Om det var några som var intresserad så tänkte jag lägga upp en svenska support för de som ev var intresserade.. För att vara så tydlig som möjligt så la jag upp lite om vad som ingick samt vad det kostar för oss idag som brukar tjänsten och för er om ni var intresserade. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Det blev klassat som egenreklam av 3 medlemar som anmälde inlägget. Vi var även 2 admin's och en moderator som fick utlåta oss för det var så på gränsen.
Det var väl när "frågan" gick över till ... Här kommer lite grann av det som ingår i hosting paketet: .... Det som också ingår är följande... Kostnaden för allt ovan dvs hosting, affiliatesoftware/system, mrf tracking, ebooks, scripts, 1000tals träffsäkra besökare mm mm är endast $24.95 per månad. Som det inte blev nån tvekan. Det var väl kanske dina kunskaper du beskriver i din profil som tog överhand i inlägget tillslut. Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||||
|
|||||
Flitig postare
|
Citat:
Varför skulle jag försöka försöka ragga 2 kunder från WN till det här programmet genom "egen reklam" då vi ändå inte tjänar något på det? och Om jag var ute efter "egen reklam" så hade jag lagt upp det på ett annat sätt.. ![]() Citat:
Citat:
Det var tänkt som ett tips till er andra här på WN och anledningen till att tot 6 personer var inblandade i det kan ha att göra med att jag skrev det "säljande" som en viss person påpekande.. Citat:
Jag respekterar WN's åsikter och ska försöka göra det bättre nästa gång med att inte låta fingrarna springa över tangentbordet så fort..och speciellt inte skriva tydligt och sakligt.. mvh, / Tomas edit: Jag har kanske ett speciellt sätt att skriva på som inte passar alla men det är så jag alltid har gjort det, och när jag rekommenderar något så vill jag göra det så tydligt som möjligt för alla som inte har en aning om vad det är. Gäller speciellt om det är lite lång text då jag gjärna styckar upp det i punkter samt förklarar tydligt vad som ingår. Jag är inte här för att sälja, om jag var ute efter egen reklam så hade jag berättat vilket företag pratade jag om? (som jag för övrigt varken äger, promotar eller har något samröre till..) - Vart du kan hitta tjänsten samt haft företaget i siggen eller i profilen. Jag ber om ursäkt för att vissa uppfattade det som "egen reklam" det var inte meningen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Om man jobbar med det heltid och skriver hela dagarna så blir det lätt att man bär iväg i övrigt skrivande också och det är inte bara här på WN som folk reagerar. Tyvärr så tycker en del att man går lite väl fort och tydligt fram med det man vill utan att det egentligen är meningen..och det kan kanske miss uppfattas ibland som tex det som har skrivits i den här tråden. Men det är mitt sätt att göra det på oavsett om det är på WN eller andra ställen. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lägg ner detta Tomas B - > Du hade nyligen en tråd om att skriva säljande. Du höjde din status i åtminstone mina ögon, men att du nu lägger ner sådan energi här förvånar mig.
Denna tråden är ett lågvattenmärke! Helt ok om du vill veta varför ditt meddelande klassades som reklam, men nöj dig då med svaret eller så skickar du ett PM om du måste "försvara" dig... Och dessa onödigt ironiska kommentarer sedan då? Varför?... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är inte ute efter att höja eller sänka min status. Det jag gjorde var att ställa en mycket enkel fråga och jag är mycket nöjd med svaret från Thomas precis som du själv kan läsa ovan.
Att det sen kommer frågor från andra som tex grazzy och dig så ska jag väl svara på dem .. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||