FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Offtopic: Japp, vi lade upp en betasida i höstas för att se om våran tanke överhuvudtaget fungerade, vilket den gjorde.
Sen bestämde vi oss för att göra en seriös satsning och skrev om hela "skiten" som du skrev... ![]() Vi kommer att ha en testperoid som startar någon gång efter påsk, det är klart du får vara en av testarna! Ontopic: Hur mycket klarar en server på ett webhotell av, som inte är dedicerad? Vi tror att vi måste gå över till en dedicerad ganska snabbt efter starten... Klarar ett webhotell av t.ex. 2000 online samtidigt, på en sida som har två stora forum, gästböcker, tävlingar samt ett meddelandesystem som kör kontroller 4 ggr i minuten? Ska vi kanske försöka få en dedicerad serversponsor direkt eller ska vi avvakta? Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låter inte jätte krävande...
Jag hänger ganska mycket på xbox-se.com (av någon anledning) och de har grym aktivitet. De kör inte med dedikerat vad jag har förstått. Skulle ett virtuellt konto sacka efter så är det bara för er att lätta lite på kraven, typ sänka till 2 ggr i minuten? Köra backup på forumet och gömma de gamla inläggen? Jag kan tillägga att vi lyckades få dedikerad server av en sponsor efter bara en vecka på mp3.nu. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|