Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


hur skulle ni tolka det?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-05-11, 16:40 #11
Jesper Bs avatar
Jesper B Jesper B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 238
Jesper B Jesper B är inte uppkopplad
Medlem
Jesper Bs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 238
Citat:
Originally posted by digiArt@May 11 2005, 15:20
Mellan 20 och 30 visade jag (nästan) aldrig leg. Jag får numera visa leg var och varannan gång. Tar det med ro... (är 31 i skrivande stund)
Det är ju ett faktum att vi män bara blir snyggare med åldern, kanske har med det att göra? :P
Jesper B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-05-11, 16:49 #12
Starwebs avatar
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 332
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare
Starwebs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 332
De verkar ha stärkt reglerna gällande legg-koll den senaste tiden på systemet. Jag blev själv lite "chockad" när damen (i 40-års åldern) frågade om legg, vilket jag bara fått visa två gånger på systemet tidigare.

Det mest bisarra var att personen som kom efter mig uppskattningsvis inte var en dag under 35 och han fick också visa legg!
Så nog har de ändrat nått alltid, det var samma i de andra kassorna, samt andra jag pratat med.
Starweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-05-11, 17:07 #13
Helena Helena är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 411
Helena Helena är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 411
När jag skulle spela på Oddset nyligen sa kvinnan i kassan först "Och du är över 18!". Sen tittade hon upp och la tveksamt till "...väl?". Rätt smickrande när man är 35.

Min sambo skrattar fortfarande åt en grej som hände när jag var 26. Vi skulle på Skansen tillsammans med mina föräldrar och tanten i kassan frågade: "3 vuxna och ett barn?". (Gränsen gick vid 14 år...)

Mest pinsamt var det egentligen när jag var 18-20 och ständigt blev "antastad" av killar i 15-årsåldern. De blev minst sagt generade när de kom på hur mycket äldre jag var (inte för att det bekymrade alla).

~ Helena
Helena är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-05-11, 18:14 #14
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Tvärtom för mig..
Är som ni kanske vet, 16 år.
Jag kan köpa cigaretter osv på pressbyrån och liknande.
Jag röker inte, men jag köpte åt min 20åriga kompis =). Skulle testa. Han var inte med i butiken
Folk brukar gissa att jag är 18 - 20 år =)
__________________
@Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.
Alex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-05-11, 18:17 #15
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
Citat:
Originally posted by Helena@May 11 2005, 17:07
Min sambo skrattar fortfarande åt en grej som hände när jag var 26. Vi skulle på Skansen tillsammans med mina föräldrar och tanten i kassan frågade: "3 vuxna och ett barn?". (Gränsen gick vid 14 år...)
hihihi, underbart...
Själv råkade jag ut för att min lärarinna från 1:an (dvs när man är 7 år), och då bara drygt en termin, träffade mig i en affär när jag var runt 17 och hon kände igen mig (vilket är mer än vad jag kan säga om henne).

Att man är sig precis lik 10 år senare är ju förnedrande... Inget hade hänt på 10 år...

Tillbaka till bolaget;
Vet att folk som sommarjobbar på bolaget på gotland använder legkontrollen för att ragga brudar. Genom att kolla leg vet de vad de heter, hur gamla de är, när de är födda (för det gamla gissa stjärntecken tricket) samt vilken sprit de gillar. Framgång alla gånger när de sedan ses på krogen... "Åh, killen från bolaget kommer ihåg mig"
eg0master är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017