FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett webforum som funnits med länge ger upp. Ett webforum för design,m.m.
Efter 8 år i hetluften ,tack och adjö! :unsure: http://www.html-gruppen.nu/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Trist, men inte helt oväntat.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har aldrig hört talas om sidan bara trots att man hängt på diverse forum sedan låångt tillbaks... :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
"ger upp", "i hetluften"...
varför , och vilken är hetluften? säg det intressanta, och itne det ointressanta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tråkigt att det stängs ner efter 8 år, som nybörjare finns det massor av tips på hur man snickrar ihop en webbsida.
Mina första staplande steg gjorde jag med hjälp av HTML-Gruppen. Tack för all hjälp! HTML-Gruppen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
vet ej vad har de för tutorialer man kan väl leta efter andra sidor som erbjuder lite mer än html gruppen,kolla på pixel2life.com...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Aldrig stött på den sidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Lite sentimental och sorgsen blir jag, även fast jag inte besökt sidan på åratal. Kommer ihåg HTML-gruppen sen i början av dess tid online. Var i princip den ända vettiga svenska gemenskap för HTML-knackarna på den tiden. Kommer inte riktigt ihåg till vilken grad jag hjälptes av html-gruppen, men minns jag er nu gjorde ni ett intryck. Tackar.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tufft att det första jag fick höra om sidan var att den upphörde existera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag kan hitta många nyheter här på WN som för mig personligen är helt irrelevanta, tråkiga eller ointressanta. Om jag kan se det allmänna intresset hos andra grupper av våra medlemmar är det endast negativt för tråden att kommentera om min personliga åsikt.
Html-gruppen har varit online i 8 år och var förmodligen det allra första communityt för målgruppen, svenska HTML-kodare. Därmed ser många med mig självklart med lite sorgsna ögon när de försvinner, även fast de kanske tjänat den tid då de mest behövdes. Nedklankande kommentarer från de som inte uppvisar annat än ointresse och pessimism tycker jag är föga relevanta.
![]() |
Svara |
|
|