FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
själv skulle jag nog föredragit något i stil med billiga.nu (ledig) som nog skulle varit bättre för sökmotoroptimering eftersom antagligen söker fler på "billiga böcker" än "billigare böcker". exempelvis så skulle "böcker.billiga.nu" kunna matcha sökningar efter "billiga böcker". sedan kunde man även bygga sajten kategorivis med "billiga.nu/deckarböcker" eller något i den stilen. min uppfattning är nog att olika subdomäner för kategorisering av en och samma sajt inte ger så seriöst intryck. för sökmotoroptimering, OK, men inte mer än det. men som sagt, bara min uppfattning ![]() ...inte hundraprocentigt men det tar ju tid att hitta det ultimata ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej igen.
Det blev paketpris....... för jag vill inte binda upp mig vid böcker. Men tack för alla synpunkter. Vad tänker ni på när ni hör ordet paketpris? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Resor
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men min tanke är att man beställer ett paket på nätet och vill hitta det billigaste priset för det.......... kanske lite långsökt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
tror ett namn som sticker ut rejält vore bäst |
|||