FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle vilja få lite tips från er på vad mer man kan klämma in för nyttg information. Bortse från innehållet, för det kommer att lyllas ut till bredden inom kort. Vad jag är ute efter är tjänster som besökaren där kan ha nytta av.
www.kopes.se Tack på förhand för alla era svar. /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
rubrik "prisjämförelse" där du länkar till sidor som jämför priser?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Den var bra, tack... Fler?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
en till:
"begagnat" typ där du kan lista loppisar (ej bara webb-baserade) etc EdIT: ------------------- Knappen "lägg in annons" är lite kass då ordet "lägg" försvinner med i bakgrundsfärgen. Lägg gärna en bakgrundsskugga runt texten med avstånd 0, spridning 0, storlek 1 (alternativt storlek 2). Det kommer ge en fin kant runt ordet "lägg" men resten av meningen kommer inte att påverkas. det bli en fröjd för ögat... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Jag vill helst hålla mig till internetbaserade tjänster så att det går att mäta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Så många som läst tråden med nara Saint som har förslag? Kom igen, bättre kan ni :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktnummer - borde gå att knappa in ett riktnummer och sedan få upp vart det går.... annars kan man lika gärna använda "din del".
(Det var inte något mer, men det var en liten idé) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Det kommer, som sagt är det inte klart innehållsmässigt, mycket som ska in. Men jag är ute efter mer tjänster man kan ha där. Det ska vara något som många läser eller besöker ofta. Någon information man söker på eller något som underlättar vardagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
postens kostnader? för att snabbt få reda på vad det skulle kosta att få nått hemfraktat? psoten, citymail, DHL, etc...liten jämförelse kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon sida med lagar och regler vad som gäller när man köper och säljer saker.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|