FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det dax att köpa en ny mobil. Kamera, mp3 osv är helt ointressant men det verkar som man inte har något val. Det gör visserligen inget om den har dessa funktioner men det enda som jag egentligen kräver är en mobil som inte är allt för stor och som har en bra kalender funktion som är enkel att synka med kalendern på min dator.
Just nu kör jag Mozilla Firebird som kalender på datorn, kan tänka mig att byta men väljer helst isåfall nått opensource alternativ. Någon som har några tips på vad jag bör köpa? Har kikat lite på denna: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10139 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag har just den mobilen och har haft den i 9 månader ungefär. Använder inte så mycket synkronisering men jag använder kalendern i mobilen varje dag och det fungerar bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Fanns det kalenderfunktion i gamla firebird? ![]() Hursomhelst, kalenderfunktionen i SonyEricssons telefoner fungerar väldigt bra. Jag synkar min t610med iCal/adressboken på min powerbook utan problem via bluetooth, snabbt och smidigt. Har ingen koll på stödet för olika windowsprogram, men det följde med en massa cd-skivor - så jag antar att det finns stuff för de vanligaste programmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har också en K700i som jag synkroniserar med Outlook utan problem, har inte koll på hur det kan tänkas fungera med andra program. Dock kan jag bara hålla med om att det är en mycket bra telefon, reltativt stor och tydlig display samt väl fungerande kalender och "att göra lista".
Funkar kalas att kolla mailen via GPRS samt koppla upp sig med laptopen på internet. /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
SonyEricsson K700 går att synka med Outlook.
SonyEricsson P900/P910 går att synka med Outlook, Lotus Notes och Windows Addressbook. Andra programvaror som följer med på skiva och som går att ladda ner på SonyEricssons hemsida är bland annat File Manager, Image Editor och MMS Composer. Kolla här: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...s1_1&pid=10139 kers: vad är det för programvara du använder för att synka din T610 med Powerbook? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kör en qtek 8020 som jag synkar kalender och mail direkt via gprs mot exhangen.
Funkar kanon. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|