FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tycker hemsidan känns väldigt rörig pågrund av all reklam det är liksom reklam på reklam men det kanske behövs för att betala vissa utgifter. Men det är bara just förstasidan som känns väldigt rörig man vet inte var man ska fokusera sina ögon på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
OT:
Citat:
Webmaster network är ett utmärkt forum för alla typer av webmasters, men som för alla forum krävs det att den stora massan av medlemmarna bidrar med något. Fråga dig själv Nostra, gör du det? Du säger att du "skapar trådar". Jag tog och tittade lite på vad du har skrivit för inlägg här på WN. Det är framförallt inlägg där du ber om hjälp, gratis kod eller frågar saker. Ytterst sällan bidrar du med svar eller källkod själv. Nu vet jag inte hur den stora skaran av medlemmar här uppfattar mig, men jag tar det som ett bra tecken att moderatorerna inte längre tar bort 50% av mina inlägg :-). Dock vet jag att många uppenbarligen uppskattar det jag skriver här då jag får både privata meddelanden och tom email skickade från WN med frågor om tekniska detaljer i sammanhang där jag är kunnig. Får du några sådana mail Nostra? Hur ligger din bidragandefaktor här på WN egentligen? Är du verkligen rätt person att hacka på andra som oavsett kunskapsnivå i olika ämnen i alla fall försöker föra en diskussion. Att du sedan drar ner dina personangrepp till en nivå där du insinuerar att jag postar för att få högre inläggsräknare är bara pinsamt. Och du, det stavas G-R-A-Z-Z-Y. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
qrazzy : En stor del av dina inlägg är just klagomål på andra. Varför lägga energi på att störa sig på andras frågor? Det är snarare det som är frågan och inte vad jag tillför. Sen förstår jag mycket väl att WN tidigare tagit bort 50 % av dina inlägg...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
He He.
(Det här är meningslöst inlägg) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Som vanligt urartar det med qrazzy som kommenterar.. Sorry men kände denna gången att jag behövde kommentera hans inlägg...
Och qrazzy har du något emot mig personligen kan du väl pm:a mig istället för att göra idiotiska inlägg på alla mina trådar.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte bara påminna om...
2. Har du inget konkret att tillföra tråden, var snäll skriv inte. Om ni finner en tråd rörig eller innehållande skärpinlägg, kontakta en moderator per PM eller klicka på "anmäl detta inlägg" så checkas tråden och rensas från ev. saker som inte hör hemma där! Jag riktar mig inte till någon speciell utan bara nämner detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det oranga vid rubrikerna känns aningen malplacerat, då det inte verkar vara en färg som i övrigt återfinns på sidan.
Och om det är nyheterna ni vill få fram så har ni verkligen misslyckats fatalt, inte förrän jag läste övriga medlemmars inlägg uppmärksammade jag nyheterna. Sidan känns i övrigt väldigt rörig, och det är svårt att fokusera på något. I en bra design vill jag av sidan bli ledd till det innehåll den vill visa mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp, sidan upplevs väldigt rörig, men är inte rörig. Vad som kan upplevas rörigt och jobbigt är den starka färgnyansen mellan ACT OF WAR annonsen och övriga sidan + att den är för lång
De mindre annonserna har texten "annons" vid sidorna, vilket gör en sida "rörig" Texten på länk menyn som löper horisontellt på sidan bör göras skarpare. Du bör hitta en harmoni i geometrin på sidan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|