FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har nu startat upp ett nytt projekt och är i desperat behov av någon som kan fixa en design till mig.
Det är en politisk sida som ska vara parti oberoende. Sidan ska ha en enkel och stilren design. Ni som känner att ni har en ide eller har frågor PM:a mig så kan du få mer info om projektet Skicka även med ett ca pris |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Deadline? Att du är desperat förstår jag, men förstår dock inte hur bred en desperat tidsram är :P. Ungefärlig ersättningsnivå?
Ps. Orka PM:a :) ds. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
gäller den endast design eller önskas kodning av designen oxå?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här är mina behov
”desperat” Med det menar jag att JAG inte kan fixa en anständig sida, tiden är av mindre betydelse (det är lån tid till valet) Jag har en url som visar vad jag vill åstadkomma det jag vill är att någon fixar utseendet till min ide. PM:a mig så skickar jag url:en Pris : svårt att säga men jag har svårt att tro att man kan fixa ett bra förslag under 1000:- Betalning ÄR mot faktura. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En hel design av en sida för 1000 :- ?? Antar bara att du ska ha en grafisk grund och sedan implementerar den själv då eller?
Gäller domänen politik.se ? Den är riktigt fin i alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Givetvis om någon kommer med en bra sida så är jag villig att betala bra för den. När jag beställer design från dom reklambyråer som jag samarbetar med i företaget så brukar priset vara 4-X0,000:- Men då detta är ett privat projekt så vill jag provas på att köpa den via wn. Och ja jag vill bara ha en grafisk grund resten fixar jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nu hittat en som jag kommer att prova för att se om han kan leverera en grafisk grund till mig.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|