FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
zanox.com (zanox.se) är typ som tradedoubler/double förutom en sak: dom spammar som fan... utan att använda huvudet. Jag hade skrivit upp mig som medlem för ett väldigt bra tag sedan.. ändå, varje månad får man ett mail från deras säljare om hur bra deras erbjudande är och att jag borde bli medlem :blink: hur fan sköter dom om sina spamlistor egentligen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har varit med där länge, men har aldrig upplevt det där problemet. Visst får jag ett månadsmail, men inte av spamkaraktär utan helt OK. Ett mail som naturligtvis berättar hur förträffliga deras olika program är, inte så konstigt. Är du säker på att du är rätt ute nu, när du anklagar dem för spamming?
/Bengt
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag vill ha följande rapporter via e-post:
[ ] Veckorapporter [ ] Månadsrapporter [ ] Rapporter från leverantören Står det när man ska regga sig...
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Om du säljer barnartiklar, så kan nog pampers passa bra på din sida =)
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mailet jag fick lyder så här (uppmärksamma att hon dolde vem hon skickade mailet till genom att sätta sin egen e-post):
--- To: [email protected] Subject: Intresseförfrågan Hej, Vi vill gärna se dig som zanox annonspartner! Vi har annonsprogram från bla Universal Telecom och Procter & Gamble. Just nu kör vi också ett Partner vävar Partner program där vi har 4 EUR i provision per Partner som du värvar - kampanjen gäller till sista mars. Är detta intressant för er? Slå en signal till mig eller maila så att vi tillsammas kan hitta de annonser som passar just er webbplats! Ha det gott! / Charlotte Charlotte Törnqvist Affiliate Manager zanox - we create partners --- SLUT Jag får sånt varje månad fast dom byter namn på avsändaren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Affiliate Manager, men då med min adress i "To:". Inget påhittat namn i varje fall, så det liknar ju inte direkt spam. Du har alltså anmält dig till zanox, säger du, men har du ansökt om något annonsprogram där då? Om inte skulle det väl kunna föranleda Charlotte att skicka ett sånt mail utan att du har rätt att kalla det för spam. /Bengt
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad kostar zanox.com för merchants??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vad jag minns har jag aldrig anmält mig till zanox. Minnet kan givetvis svika, det skulle vara om jag anmält mig för flera år sedan vilket då värkar osanolikt att de kontaktat mig nu... Ser ut som spam för mig. :) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|