FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag funderade på om det verkligen är bra att ha ett översnabbt webbhotell ur reklamsynpunkt.. Själv tycker jag det är så naturligt med lite laddningstid.
Vad gör man om sidan laddas på 15ms ? Då tittar man inte runt på sidan utan fokuserar direkt på det man var ute efter.. tankarna hinner inte ens röra vid reklamen eller annat innehåll. Jag vet att man inte ska fokusera på reklamen, och det gör jag inte heller. Det är bara en tanke. Kan snabbt laddade sidor vara negativt på något sätt ? Jag blir nästan stressad när sidan laddas på en gång... skada sedan modemtiden kanske ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
om du inte vill fokusera dig på reklam så ska du inte ens ta upp det ;-)
viktiga bilder kan du ju alltid se till att "pre-loada" och på så sätt missar man ju inget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Känner också ibland att jag blir stressad och nästan lite snurrig av när ett webhotell går för fort, men jag tror att detta är en vanesak. De flesta webhotell är faktiskt lite segladdade av sig och inom några år (10-20 år) kommer troligtvist alla webhotell hålla en riktigt högklass och då kommer det nog inte kännas att det går för fort
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|