FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men alla har vi olika erfarenheter.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De flesta siter behöver inte fri trafik. Dessutom så verkar det (enligt min uppfattning) som om de flesta säger "fri trafik", men när det kommer upp i stora mängder så börjar de gny...
Jämför det med hyrbilar. De flesta säger "fria mil". Skulle ha hyrbil för typ 2 vekcor sedan. Ringde runt och fann ett företag som hyrde ut en hel helg för typ 495 kronor inklusive fria mil. När jag ringde dit och frågade om bil, så jo, det var fria mil. Okej, va bra sa jag glatt. Då frågade han "Vart skall du åka?", och jag svarade: "Vet inte riktigt.", "jo, det är väl klart att du vet det" tyckte han. Jag sa att jag skulel väl till Stockholm,Uppsala och lite andra ställen så det handlar väl om kanske 150 mil. Då lät han inte lika pigg på att hyra ut en bil till 495 kronor längre med fria mil... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker det är fel utav webhotellen att erbjuda och lova nåt som dom omöjligen kan hålla. Vad är det för stil egentligen? Har kunden köpt en tjänst så ska dom ju kunna utnyttja den till 100% Men min uppfattning utav webhotell idag är att dom erbjuder hur mycket trafik och utrymme som helst, men man får tillexempel inte ha mp3 filer eller videos på kontot för det står det i avtalet att man inte får. Ser jag ett webhotell som erbjuder fri trafik så ser jag dom som skojare och oseriösa. Fy på dom!
/ Tommy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Man får det man betalar för. punkt slut.
Det är snarare köparen som är oseriös om han väljer ett webbhotell för 1kr/mån............................................... ....... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi borde ta in på ett lowstanding hotell som erbjuder fritrafik och sedan skriva ett program som gör 100 000 000 000 anslutningar i minuten till sidan. Efter någon dag borde kontot vara nedstängt. Då tar man fallet till rätten =)
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag gillar att jämföra (har ni märkt det?
![]() Var det inte Spray som erbjöd fast pris på internetsurfning för några år sedan och relativt omgående förändrade villkoren när de upptäckte att folk surfade mer än vad de hade räknat med? Jag uppskattar hellre göra affärer med företag som säger, varje vara kostar 5 kronor eller att du får 10 st för 50 kronor, än företag som säger att jag får obegränsad mängd för 100 kronor. Risken finns att det företaget inte håller vad de lovar, eller går i kk. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|