FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Behöver en logo till min sida alltompoker.se
Den ska vara rätt lik nuvarande, pma mig om du är intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Många mail har det blivit så jag skriver här vad jag menar.
Kan peja $50 paypal om det blir något jag vill ha. Det är alltså denna logga: http://www.alltompoker.se/gfx/nydesign/sg_ikon.gif Jag skulle vilja göra en ny version av. I form av en pokerstack eller kort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har inte ork att rita.. men ni kan få min idé....
\|o|/ dvs 4st ess i en liten solfjäder-form.. i mitten ligger det en röd marker med den nuvarande loggan i mitten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen bra design alls. Sidan skapar ingen pokerkänsla över huvudtaget. Gamla loggan förknippas med en joystick. Men innhållet är mycket bra! En sådan här sida behövs! Lycka till!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Därför påminner den om en joystick.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker också designen är bra :lol: Dock tror jag att en topheader med inslag av grönt och rött skulle skapa den äkta poker-känslan, alltså bild på ett grönt bord med några pokerkort på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp mycket saker ni tar upp är saker jag tänkt, att ha topheadern eller toppmenyn i någon pokerfärg.
Sedan loggan jag snackar om är inte alltompoker.se utan själva iconen ni ser överallt, det är den jag vill ha omgjord ![]() Och jag vill att den ska se ut som en hög med marker eller ett par kort. Men det ska vara i samma slags form som nuvarande iconen inga detaljer bara 2 färger osv. Lätt att ändra färger då och storlek osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lite OT-saker:
http://alltompoker.se/includes/popupbilder...s_id=18&start=0 Saknar även kontaktinfo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Den där är iaf fixad ;D Sedan kontakt info kommer upp nu. |
||