FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ännu en lysande försäljning av TBA
![]() Grymt. Dock är inte 18 400 euro mer än 200 000 SEK (som topic säger) utan snarare närmare 165 000 SEK.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Men köparen glömde att betala så nu går det till inkasso
![]() Har en bekant som samlar domäner på hög, det kan vara bra att ha enligt hans åsikt. En vacker dag är alla domäner slut och då kan man tjäna mycket pengar enligt hans åsikt... Såna här notiser är verkligen bränsle för hans samlande... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hedberg, där tror ja din kompis går bet. Om han inte hittar några riktigt bra (tv.nu o sådana) så är det bortkastade pengar i mitt tycke. Vill man starta en hemsida om t.ex. foto går det precis lika bra med fotosidan som foto.se. min åsikt är att man man regisrerar massa domäner bara får en rejäl faktura på dem varje år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att ens domänportfölj berättar en del om vad man är för sorts människa.
Många oanvända - Som jag dvs kreativ men ganska trögstartad när väl gräset ska slås. Få men använda - Organiserad och målinriktad. Tjänar sin första dotcommiljon innan 30. Vad tror ni? : ) Edit: Kråkskitar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|