FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
AMC.SE säljes till högstbjudande!
198 inlänkar Enligt MSN. Finns i DMOZ.. (PR4). 553 Unika besök på 14 dagar.. (har bara mätt 14 dagar). Någon intresserad här kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
AMC= Jeep mm
1970 var det dags igen; American Motors Corporation (AMC) köpte upp Kaiser Jeep och bildade Jeep Corporation. 1978 köper Chrysler Corporation i sin tur AMC, inklusive Jeep Corp. Men innan dess hann franska Renault med ett tillfälligt innehav av 46 procent av aktierna i AMC. I november 1998 bildas DaimlerChrysler-koncernen och Jeep var och är en av hörnpelarna i samgåendet över Atlanten. Det nya århundradet inleds med att DaimlerChrysler Sverige AB och Danmark AS (som båda ingår i DaimlerChrysler Skandinavien Holding AB) övertar agenturen för Jeep (och Chrysler) från Harry Karlsson Bil AB respektive Nic. Christiansen Bilimport AS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Högsta bud för tillfället 900:-
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan AMC hävda att de har rätt till namnet och tvinga dig ge det till dem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Kort och gott, NEJ!
American Motors Corporation existerar inte längre.. Såvitt jag vet finns det väl inte några varumärken som skulle ha mer rätt till denna domän än någon annan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Nuvarande bud: 950:-
Jag kommer att avsluta min lilla "auktion" här i morgon kväll för de som är intresserade.. Ps. Uppskattar om bud kan lämnas i tråden! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
27 st AMC-varumärken inregistrerade. Se länken ovan. Tänker inte gå in i någon tjafsdebatt om detta, men faktum är att 27 st. "AMC-varumärken" finns inregistrerade nationellt/EG/internationellt. Detta kan vara bra för en framtida köpare att veta. Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||