FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag brukar alltid välja "Dagens aktiva trådar" i dropmenyn för att ha koll på vad som är aktuellt. Om jag väljer "För 2 dagar sedan" eller något annat alternativ och sedan klickar på "Sida 2" så får jag följande felmeddelande:
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Du måste nog vara dum ... :P
Funkar för mig iaf. :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Blir så för mig också om där inte finns några nya inlägg sen man va inne sist, så det är inget fel...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I så fall är nog jag också dum :-), fast jag har inte riktigt samma problem. Väljer jag "Inlägg sen senast" och de nya inläggen/trådarna fyller mer än en sida kan jag bara titta på den första. Klickar jag på länken till sida 2 (eller uppåt) laddas sida 1 om igen. Jag får dock inget felmeddelande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
K-Fluffie: 3 mot 1, Dax att skicka dig till stupstocken.
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Visst är det så att man får ett felmeddelande om man gör exakt som Lastbryggan skriver.
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...t25.html Anledningen är en liten bugg som uppstått när man fixade så forumet "redirectar" .htmldokument till den verkliga php env'n Kanske nåt som cerebus kan fixa framöver om han får tid, alternativt få vi se till att inte posta mer än 30 postningar per dygn ... hehe *ironi* WN
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Båda exemplena som tas upp ska nu vara fixade.
Lastbryggan ska nog ta jobb som betatestare ![]()
![]() |
Svara |
|
|