FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som vet om det finns någon gratis WYSIWYG-editor att ladda ned? Hittade denna:
http://www.richercomponents.com/richtextbox/demos/0/ Finns det någon liknande fast gratis och kanske inte med lika många funktioner? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
htmlarea klarar tyvärr inte av mer än IE. Deras Beta gör, men det är ju en beta.
Jag gillar den som solmetra.com gör. Kan vara lite slö har jag upptäckt, men mycket går att ställa in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du prövat www.richtexteditor.org ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Någon tipsade om FCKeditor här ovan, och jag kan inte annat än att instämma. Det är gratis, snabbt, snyggt och enkelt.
I och med 2.0 blev han först med att stödja både Mozilla och IE samtidigt till 100%. Jag använder det till mina PHP-projekt eftersom det är sås otroligt synamiskt, inifrån PHP-koden kan jag bestämma in i detalj vilka knappar och funktioner som ska visas och användas. Man kan tillochmed dra nytta av IESpell (som dock bara funkar för Internet Explorer) // Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ska man ha gratis kan jag rekommendera freeTextBox (www.freetextbox.com). För en mindre summa får man hela källkoden också. Själv har jag valt att lägga till några kronor och köpa. Telerik textedit. Jag är riktigt nöjd. Filuppladdning med användarnivåer, enkelt att lägga till egna dialoger osv. Tror den ligger runt 300$
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|