FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag letade efter det tidigaste inlägget som gjorts på wn och hittade följande:
Länk Rubrik: Välkomna till SWN (network.nu) :lol: Skapad: Jan 11 2003, 20:19 //Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag antar att ahmedo blev bannad tillslut...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Här är senaste versionen av hans sida på archive.org, iden var ju bra. OT: Egendomligt val av partners och länkbytar vänner, borde bli språkproblem. __________ Jepp lite nostalgiskt, Det har blivit några inlägg sedan dess. Kul då är Jan 11 2003 officella dagen WN startades ![]() Thomas
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tänk att man varit med så länge! Helt sjukt! ![]() EDIT: Är jag kanske den första utanför dåvarande Planet Six network, som registrerade mig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Thomas
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kanske kan te sig lite märkligt, men jag noterade aldrig det inlägget, där du Thomas, skrev om att jag var medlem nr 1... Nåja! Jag kan iallafall få känna mig lite speciell nu istället! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|