FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Uppenbarligen tycker då folk att den är värd så mycket. Finns naturligtvis goda möjligheter att tjäna pengar på en webbsajt med så många besökare.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Slår man ut priset just nu på antal besökare under ett år så räcker det med att varje besökare ger ca 1 cent i inkomst för att det ska gå ihop första året (bortser alltså från utgifter för server) och det borde väl knappast vara omöjligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Som i de flesta fall måste du ha pengar för att tjäna pengar. Även om investeringen återbetalar sig på ett halvår så måste du få fram den där miljonen de vill ha för domänen för att kunna göra något av den. Den låg runt miljonen när jag kikade på den på e-bay för någon dag sedan om jag inte minns fel.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Miljon? 300'tkr i runda slängar. men det skulle inte förvåna mig om den slutar på en mille innan de är slut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
![]() http://www.webmasternetwork.se/f2t6226.html Q) What is included in the sale? The sale is for the domain name only. The actual website is a single page of asp code hosted on a Windows 2003 server. If the winner of the auction wishes to continue the arrangement I've had with the host, Shanje (see above), and the Shanje people agree, then the website could be used and developed as is. If the winner chooses to move the domain name to their own hosting then the winner will be responsible for building a new website of their own design in the location of their choosing. Given the nature of this auction I would imagine the winner would take the latter course and arrange a smooth switch-over to a site of their own design. I only warrant a clear title to the domain name. http://trustedfuture.com/whatismyip/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
än så länge nu... 2 dagar kvar.. får väl se vad det blir för boost i slutet..
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag hade lyckats slänga om siffrorna och lägga på en nolla märkte jag.
Det är lite synd att man inte har några hundratusen över eftersom det kan bli en rätt bra marknadsföringskanal.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lätt att man skulle ha köpt den om den var lite billigare :P, har själv använt den sidan i flera år.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför låstes den andra tråden, när den faktiskt var föst med detta?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|