FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan allesammans!
Domänen EasyTech.se är nu till salu. EasyTech.se kommer nu att upphöra med all webbproduktion och i stället koncentrera sig på helt annan försäljning, vilket innebär att vi byter namn och registrerar ny domän. (Historia: EasyTech Solutions sysslade med professionell webbproduktion, domänförsäljning, trycksaker, nätverk och PC-reparation. De kunder vi har får information om att adressen EasyTech.se upphört att gälla.) Namnet är både kort och fint och passar som företagsnamn inom IT-branschen i första hand. Vi vill sälja domänen till seriösa köpare, gärna köpare som skall använda domänen för IT-verksamhet. Vi startar på 1000 kr. Välkommen att lägga bud! Med vänliga hälsningar. Tomas Har du företag kan du även göra köpet via ditt företag. För mer information är ni välkomna att kontakta mig på 073 649 26 32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kritisk som jag är så undrar jag varför denna domän skulle vara värd mer än 1000:- ?
För er kanske värdet är högt, men utan tillhörande webbsida så värderar jag domänen till 140 kr + moms förnärvarande. Att namnet är ok har ju viss betydelse i och för sig.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara jag som är lite allergisk mot engelska namn under .se?
Isåfall ska det engelska ordet vara verkligen bra för att jag skulle vilja betala en slant för det, dock tycker jag inte easytech är något tungt ord. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
NYTT ERBJUDANDE:
Eftersom ingen lagt bud över 1000 så bestämmer vi nu att ALLA FÅR LÄGGA VILKET BUD DE VILL PÅ DOMÄNEN DET ÄR FRITT FRAM! + JUST NU ÖVERLÅTES OCKSÅ VÅRT WEBBHOTELLSUTRYMME HELT GRATIS PÅ LOOPIA TILL DOMÄNEN. DEN GÄLLER T.O.M. 2005-07-12. DET ÄR ETT FÖRETAGSKONTO MED 200 MB, 10 GB TRAFIK, O.S.V WINDOWS ELLER UNIX. (Vi måste bli av med domänen och webbkontot så fort som möjligt så att vi kan starta igång med våra nya planer.) För frågor kontakta mig på 073 649 26 32 eller ställ frågorna här! Ha det bra! mvh: Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
lemonlime.se -- Ontopic, har ni haft en sida på domänen?
![]() |
Svara |
|
|