FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare,
Har spenderat några nätter och dagar i veckan på att få upp lite dynamik i min webbsida poker-sverige.com och nu vill jag ha lite respons, jag tar emot feedback av alla dess sorter bra och dålig samt förslag på förbättringar. En fråga som jag också funderar över är: Laddas den snabbt? Jag tycker den har haft en tendens att vara lite långsam när man laddar första sidan, kanske har det med att jag hämta annonserna ur en MYSQL databas? Jag får nämligen inte local directory att fungera med phpadsnew, någon ideé på varför? Sidan handlar om poker konstigt nog, vi har även en engelsk sida som dock inte är översatt utan ser i princip likadan ut. Jag har byggt sidan på portalsystemet e107 med ett lite hemma kneppat theme ![]() Allt innehåll är inte färdigt än men jag vill gärna ha en bra grund att bygga på först, jag tror tilloch med att jag lyckats få den ganska x-browser vänlig, eller? En viktig fråga jag vill ha svar på är: Är sidan för bred? För någon sa att om man har 1024x768 17" skärm så hoppar länkarna vid loggan som man använder för att välja språk med ner en rad, stämmer detta? PS. Den är inte gjord för att validera koden riktigt, i grunden var det det men när jag slängde in lite moduler och saker sket det sig men jag ska försöka förbättra allt i bakgrunden allt eftersom. Sidan finns på poker-sverige.com lägg till www. eller http:// ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Började läsa på startsidan men backade efter bara några meningar.
Korrekturläs texten och kolla stavfel innan ni publicerar den är ett bra tips, speciellt på förstasidan. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ska kolla texten igen, får ta och gå igenom allt text för säkerhetsskull. Tack för svaret. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|