FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena
Testade wopsa idag (testkonto) men tycker att bandbredden är alldeles för "sakta". Siddorna laddades inte snabbt nog. Och då var det BARA jag inne på sidan o testade. Kan ju ha att göra med att deras servrar ligger i Dallas. Så min fråga. Någon som känner till ett bra företag som har deras prisklass men är "snabbare"? Tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag bytte webbhotell för c:a två veckor sen. Funderade länge på Wopsa, men det slutade med ett konto hos LemonLime (webbhosting.nu). Har funkat bra så här långt. Servrarna står typ 2km från där jag bor, så det borde ge lite bättre svarstider än servrar i USA...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jo men de har ju knappast samma erbjudande som wopsa har i det övriga om man tänker på priserna
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
wopsa är något slöare än webbhosting men sitter man på ett modem och skall dra ner en sida på 200k så märker man inte större skillnad om man får vänta någon sekund extra. Sitter man på en kabel så är det nån halv sekund osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
precis så resonerade jag med
Har redan beställt och fått konto Ska bli bra detta =) Hoppas bara mitt projekt går bra också ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|