FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Skulle även vara intressant att se listningar över de domäner som expirat men som ingen har registrerat.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker sajten var perfekt, inget jobbigt för ögonen, lättnavigerat, dock var det en liten sak jag retade mig på, och blev faktiskt lite chockad av att ingen nämnt det tidigare. :huh:
21 dagar och frammåt, jag tycker att det är ett M för mycket. ![]() (hata mig inte nu, tycker inte om att "märka ord" som folk kallar det) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ifall jag ska lägg till fler toppdomäner, vilka är mest intressanta? .com, .net, .org, .info och .biz?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Flera domäner ser konstiga ut för mig med Firefox
xn--sterman-80a.se Google | Lycos | MSN | Overture | Alexa | WayBack 0 2005-01-12 xn--slpvagnscenter-6hb.se Google | Lycos | MSN | Overture | Alexa | WayBack 0 2005-01-12 xn--slkten-cua.se Google | Lycos | MSN | Overture | Alexa | WayBack 0 Edit Bra sida annars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() bra sida annars, jag som "amatör" på domänmarknaden skulle föredra åäö men det är bara ju jag /patrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle också föredra om IDN-domänerna listades med åäö.
Jag hittade domänen uppland.tv4.se. Jag är tveksam på om den kommer att gå att registera ![]() Gör länkarna till de sidor där det inte finns några domäner oklickbara. T.ex. den till de sidor som har PageRank 6-10. Skulle man inte kunna få se vilka se-domäner som registrerats idag? Även de som avregistrerats de senaste 24 timmarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu finns det ett inbyggt verktyg för import av .com, .net, .org, .nu, .biz, .info-domäner. Är det fler toppdomäner som ni anser är intressanta?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|