FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nedstat suger verkligen. har en tk adress... som jag spridit runt överallt för att få en massa besökare... men så funkar inte nedstat när man kommer in via tk adressen... helt jävla sämst.
![]() fixat webstat nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det känns lite tamt att klaga på något som är helt gratis, men det kanske bara är jag som tycker så?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tja, jag vet inte varför det inte funkar via .tk-addresser, men är inte .tk bara nån slags redirect-service? Investera 150:- pix i en riktig domän istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag håller helt med Standout och grazzy i det här fallet.
Nu är det under Off Topic, så det får väl stå kvar. Det är inget fel på Nedstat när det gäller funktionen (hur den mäter diskuteras nu och då, men det är en annan sak). Det är snarare så att det är detta med .tk-domän du bör angripa, om inte en Nedstat-räknare fungerar på den.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte registrera en .com domän? 7 dollar x 7 = 49 kr.
Ser seriösare ut. Fungerar bättre för användarna. Fungerar bättre med sökmotorer. Fungerar bättre med statistik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe ber om ursäkt för mitt inlägg... var irriterad över att jag skulle gå miste om en massa besökare... Men... jag förstår inte... nedstat syns inte via tk adressen... så jag installerade webstat... om jag jämför dom med varandra så, verkar nedstat allafall räkna tk adress besökarna... Aja mysko... Ja nedstat är ju gratis... ska inte gnälla mer på det.
Köpa domän namn, det vore nåt... i framtiden... För just nu så är man skyldig en massa pengar till folk, så man har inte råd att lägga ut pengar på hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|