FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilken logo är bäst ? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 67.39% |
2 |
2 | 4.35% |
3 |
10 | 21.74% |
4 |
3 | 6.52% |
Antal röster: 46. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
1:a tycker jag är bäst av dessa. Spontant tänkte jag på hår och när jag har tittat liten stund så fick jag även lite ryss känsla.
![]() /Janne |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
1:a helt klart.. fast den behöver jobbas på lite mer.
Det är den enda av dom som riktigt förmedlar något. lite attityd mao |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Och var i ditt inlägg berättar du att du inte vill ha kritk på färgen utan enbart formen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det kan vara en dum idé, men färgerna jag fick var så himla off från våran design, måste snacka med dom om det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag trode faktiskt de skulle vara gråa. =) Kanske lite ot, men du skriver "färgerna jag fick var så himla off från våran design". För mig är det lite bakvänt tänkt, men det kanske fungerar i detta fall. Vad kommer först; hönan eller ägget? Först kommer företaget (dess namn), sen kommer logotypen som är framtagen för att reflektera värderingar i företaget, sedan kommer den grafiska profilen som antagligen tagist fram samtidigt som logotypen, sedan byggs allt runtomkring detta med den grafiska profilen i åtanke. Men jag vet vad du menar; det gäller en tjänst som ni redan har designen på och vill ha en logotyp som hellre smälter in i eran layout än att behöva rätta er efter loggan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har beställt en revision av den första loggan, återkommer här med resultat |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|