FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har under ett par månader planerat upp en nytt projekt som nu börjar synas i form av en hemsida.
Som alla vet blir man ju hemmablind som fasen när man ser sidan flera timmar om dagen och tänker och funderar, behöver er hjälp! www.cod.se/new Det jag vill ha kritik/tips på är design, funktion, navigering, saknas något? o.s.v. Vissa länkar kan vara brutna, om dom är det, så så "ska" det vara så just nu då funktionen inte finns ![]() Edit: Ni behöver INTE, återigen, INTE kommentera kodningen, sidan är uppsatt i syfte att se hur den ska se ut, det saknas system för allt och således också den riktiga kodningen. Edit2: Loggan är inte heller rätt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Det ser bra ut. Lättnavigerat och enkelt att hitta. Snygg funktionell sida.
Kanske dåliga kommentarer, men jag tycker att ni kanske borde byta ut vissa foton på redaktionen. Små leeenden skadar inte. Fotona ser inte så bra ut - man blir nästan rädd ![]() Sedan tycker jag att de flesta delar på sidan har en bra "röd tråd" emellan och det är nyheter som även logot nämner. Jag har svårt att placera webbhotellguiden mitt i det hela. Tycker bara inte den delen passar till sidan, men kanske när resten fylls på med material så kanske det blir mer klart. Logot bör länkas till framsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Webbhotellguiden lades först upp på fritrafik.se men även den sidan får sig en översyn just nu, tyckte den passade lite bättre på en nyhetssajt för teknikprylar, då den inte är vinstdrivande eller full i reklam vetefan om den får ligga kvar, ska dock fundera på det vidare, är ju som du säger inte riktigt 100%-igt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker den ser helt ok ut. Gillar den faktiskt..
![]() Kan säkert göras annorlunda som passar andra personer, men för mig känns den bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag gillar den oxå.
tycker dock att en <hr> fattas där du har texten "Nej, bilderna kommer bytas :P" på redaktionssidan |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|