FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är grundare och webmaster för DVDklippet.nu (www.dvdklippet.nu) och vi har fastnat lite.
Vårt besöksantal ökar inte längre i samma takt som tidigare och jag har svårt att hitta nya vägar för att nå ut till mer besökare. Undrar om någon har några förslag på hur man ska gå vidare för att få fler besökare. Tilläggas bör att vi inte har någon ekonomisk grund för att annonsera eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
VIP
|
Ni har givit er in i en svår värld. Sidor med recensioner finns det gott om.
Om annonsering inte är alternativ är "mun mot mun-metoden" den effektivaste. Alltså bör ni fortsätta att jobba på sidan och förbättra den så kanske folk återkommer och för ryktet vidare. Bättre än så kan jag nog tyvärr inte komma upp med. Ps. Sidan du länkar till, http://www.ahmedo.co.uk, verkar inte vara en filmsida längre. Snarare en propagandasida. Bara så du vet! ![]() Nejdå Ahmedo, jag vill dig inget ont ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar för att du iafall påpekade det...
Jo, har ånga stadiga besökare och det är felet.. vi behöver få in nytt blod också så att säga... är en mycket svår marknad men väl värt sitt försök. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
WOW propoganda sida....
joo vi är fortfarande film sida, kolla http://www.ahmedo.co.uk/swefilm det är fortfarande film sidan... Irak Krisen är en mycket viktig sak just nu. Folk där och så försöker jag visa det... Att en film ska vara viktigare än ett barn liv är helt fel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med dig Ahmedo, ändrar vår länk dock.
Inga förslag annars? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Joo, Filmer är inte så stor grej just nu, försök alltid och göra mer saker än bara filmer...
Skriv om spel oxå, som jag gjorde för ett tag sen, i 3 månader gjorde jag en spel sida (Swe Games) sen la jag ner den när folk började minska... Nu så är det Irak Krisen som kommer nog och hålla länge... Efter det så vem vet... kanske en musik sida oxå... B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Personligen tror jag inte på att ha en sådan tamporär affärslösning... Att bara köra på det som är hett just nu lockar ett flertal besökare en kort tid, läggs sen sidan ner och ersätts av en ny tror jag bara folk blir besvikna och förbannade...
För att lyckas i längden behövs att man klarar av ergångar och kommer vinnande ur dem med samma koncept. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Blir folk förbannade så betyder det att det finns fortfarande många besökare =))...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag råder alla att ignorera vad ahmedo säger
![]() |