FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi har tidigare pratat om att besökare inte har koll på vem dom mailar i denna tråd.
Idag fick jag reda på att jag lurat hela svenska folket. Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Till vilken address skickades detta mailet?
Vad babblar dom om? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
läge att slänga in en "Vi har inget med de olika kanalernas utbud att göra - vi bara presenterar dom" ruta?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe.. Att folk inte kan skilja på de olika saker.. Tycker det är hur kul som helst! Hoppas jag får lite konstiga mail när jag drar igång min sida! Det piffar ju upp vardagen lite! :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Har du slutat ligga på gotanet föresten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Tyvärr slutade han och de som tog över hade inte samma syn på värdet av länken. Synd men så är det, idag funkar allt bra omän att servern ligger i USA, och priset är en tiondel av det som offererades för att lösa driftproblemet. All credit till gotanet för hjälpen att hosta tv.nu genom åren, tyvärr för mej så passade inte deras överkapasitet ihop med de klockslag jag behöver full spruta på en 20 mbps lina, så priset blev inte motiverbart. Thomas
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
Iof förståligt. Sen att det kanske var fler faktorer som spelade in när du bytte är en annan sak. Vart hostar du nu? Vad betalar du för en 20 mbits lina med fri trafik? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Jag har fått några riktiga klassiker till Nyhetsportalen.se
Blandannat hade jag en riktig spännande mailväxling med en fruktansvärt rabiat Jacob Palme om huruvida Nyhetsportalen var ansvarig utgivare för materialet som återges på de tidningar vi länkar till. Citat:
En annan klassiker: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker du får ta ditt ansvar grazzy och betala för kemtvätten av flickans tröja! :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|