FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som erfarenhet av denna domainsite http://www.kreativfactory.de
Är sajten pålitlig. De har otroligt bra priser på co.uk de, pl, at it, mfl domäner. Det är de lägsta priserna jag hittat på nationella landsdomäner. Någon som vet ett bra ställe att registrera landsdomäner som slår deras priser? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vissa kanske är billigare men....
pl - (99 EURO !!) (65€ som Marcus kollade) Polska domäner hittar du billigast på www.az.pl, där de tar 75 zlotych, vilket skall motsvara ca. 159 kronor. co.uk (19 EURO !!) Enom är väl billigare! $15 eller $9 för underåterförsäljare! Alltså 60-100 kronor. Orkar inte kolla upp resten, tog bara de exempel jag visste priserna på. Du borde även kolla upp andra domänerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar inte att registrera domäner på sajter, som har konstiga namn och priser som är sjukt låga.
Betalar hellre mer pengar för domännamnet isf där jag är säker på att de kommer att fungera. Vanligt att de mörkar priser m.m. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skojar du med mig nu eller.....
Sidan du hittade ser ju amatörmässig ut. Dessutom så nämnde jag enom.com och az.pl. Även om du kanske inte känner till az.pl för den polska domänen så är det den största registreraren i Polen! Vad var konstigt med dessa namn om jag får fråga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
DD funkar då bra iaf. Har t.ex. sålt en .at som var registrerad genom dem och det var då inga problem.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
VIP
|
Schulund (order.1and1.co.uk) tar £4,68 för .co.uk domäner (2 år registrering.. )
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|