FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sitter med en tom domän (till salu f.ö.) som jag tänkte att man skulle hitta på något kul med. Är det någon som kan/vill bidra med förslag? Domänen är www.women.tk och jag hade inte tänkt att det skulle vara porrrelaterat (men man kan ju ändra sig efter övertalning...) utan nåt annat kul.
En idé är att presentera kvinnor från hela världen för att få en bild av hur det är att vara kvinna på olika platser och med olika jobb...men hur välbesökt skulle det bli...? Mitt andra alternativ får väl bli att sälja den till Gudrun för kommande "kvinnopartiet" :P Som sagt alla idéer mottages tacksamt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade tänk inom snar framtid öppna en sajt där man diskuterar/framhäver kvinnorna ur mannens synvinkel; hur jävliga dom kan vara etc hehe. idén är inte utvecklad och någon faktainsamling har jag inte gjort, vet ej om det finns redan såna svenska sidor men det förmodar jag att det finns. Självklart måste en sådan sida ha en länk till antifeminist.nu *ASG*
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För mig är knappt .info godkänt efter den stora prisdumpningen, men där finns väl vissa generella ord som funkar bra under .info, men finns se/com/net ledig ser jag ingen anledning till att vilja regga .info, såvida man inte är fruktansvärt snål då..
.tk är för mig lika seriöst som en geocities.com-site.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Saint:
Tack för förslaget... Davve & Tobbe: Jag frågade inte efter vad ni anser om domännamnet eller seriositeten på TLD'n i fråga, så har ni inga förslag på vad jag ska göra med det så avböjer jag fler kommentarer i ämnet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
women.tk - Ja du, man kan ju alltid göra en mötesplats för fula kvinnor. :lol:
Näe då, skämtåsido, varför inte, näh, jag vet inte, men så fort jag kommer på så får du veta. En fråga bara, är det ett .tk-domän du ska sälja? :huh: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja om nån nu skulle ha det intresset... Fick ett erbjudande en gång på 800Euro men tackade nej i tron att den var värd mer... Kunde inte få fatt på intressenten senare... Mitt dumma, dumma nöt!!
Fula kvinnor... Ja kanske det, men hur får man dem att ställa upp på bild OCH fylla i ett godkännande för P(h)UL...? Det är klart, till bara ett forum behövs det inte... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|