FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Som sagt söker feedback på mitt nystartade projekt!
Sidan började som en personlig startsida för mitt egna bruk. Sedan blev det så att kompisar och andra såg sidan och ville ha liknande! Så jag bestämde mig för att göra om sidan så att vem som helst kan använda den. Här är resultatet: Adress: www. cadero .se Logga in med följande: Användarnamn: cadero Lösenord: test Just nu är det cirka 100 medlemmar. De flesta är kompisar och kompisars kompisar ![]() Hur skulle man kunna vidarutveckla/expandera sidan? Saknas det något som har med ämnet på sidan att göra? (menar funktionerna,kalender osv..) Är sidan något att satsa lite på i huvud taget? :huh: Med vänlig hälsning Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt snyggt, men det behövs verkligen en import-funktion för favoriterna, och gärna export också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen annan som har något att tycka? :unsure:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket snyggt jobb. Väldigt användbart måste jag också säga. Har bara ett par små "klagomål":
* Det ganska fattiga windowsikonerna. * Fil-lagringen. Vad ska man ha den till? Idag har de flesta tillgång till bredband och ftp/http-utrymme är inte så svårt att få tag i. För att denna funktion ska vara nått att ha bör man väl iaf ha 10 Mb. De knappa 3 Mb som du har nu räcker knappt till ett par skapliga bilder. Jag förstår att det är svårt att lösa då det kräver mkt av hårdvaran, men du borde kanske lägga krutet på någonting annat. En adressbok kanske? Lycka till! //Martin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur som helst så är det absolute inte tänkt som något fil storage... Men det är ju en bra tanke! Men visst precis som du säger kostar det mer... Sjävla huvud "saken" i allt är kalendern. Det är den och favoriterna folk använder mest.. Tack för kommentaren! /Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller med Jester.
Bort med ikonerna och som sagt en addressbok skulle inte skada. Skulle mycket väl kunna tänka mig att använda den men det finns något som säger att det finns saker man skulle vilja ha på annat sätt. Mycket beror på färgerna... ljusblått emot vitt är svårt... Jag som har dålig syn ser inte vad som står på vissa sidor. En addressbok som jag skulle kunna tänka mig att använda bör innehålla: * För & Efternamn * Postaddress (gata, postnr, ort) * Telefon (hem & mobil & ev. arbete) Sedan är sidan W3 validerad? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Mvh Martin |
||