FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
VIP
|
Jag säger bara: Birgersson och 1 gbps
Good morning telia, wake up !!!!!!! Labs2 www.labs2.com tar endast 850 riksdaler för att få nöjet att surfa på med 1 gbps hastighet. Snabbast i världen och först i världen för privatpersoner. Jag är stolt över att bo i LUND ![]() Kommer vara den första att teckna upp mig imorgon bitti !!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
För oss stackare som inte kan få Birgerssons hastigheter vill jag bara tipsa om Sprays satsning på 8MBit (0,8 ut) som lanserades idag. 379 kr i månaden är väl ett helt ok pris om än med en trafikbegränsning på 25GB i vardera riktning per månad.
/Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
med ett av dem högre priser för en 8Mbit lina. Finns ju massor med billigare alternativ som tex: Adamo - 8Mbit , fast IP , 298kr/mån Glocalnet - 8mbit, Dyn IP för typ 249kr eller 299kr beroende på om man är telefonikund eller inte. Universal Telecom ligger oxo på 299 eller nåt sånt .. Alla dessa är UTAN begränsningar... Eller varför inte BBB 24Mbit ADSL2+ lina för 399kr ?? Varför begränsa sig när man kan köra fritt.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Många av mina bekanta sitter tyvärr i samma sits att det bara är Telia och Spray (i princip) som kan ansluta till ADSL-nätet. Då föredrar i alla fall jag Spray. /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
VIP
|
snackade med labs2 idag. ingen bandbreddbegränsing sa sa. jag bara :blink: :blink: :blink:
Lär ju inte stämma.. Tyvärr gällde uppkopplingen bara ett visst kvarter inom Lund ![]() Men upphandlingar är på gång med AFB (Akademiska Föreningens Bostäder) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
usch aldrig tyckt om telia! :angry:
|
||