| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
"Skaffa fler besökare" - njaa, orkar inte det om jag ser att det inte ger något. Jag har haft den sajten i flera år så rätt bra statistik har jag. Tony L - Bra tips! Tack så mycket! Dock har jag hört minst lika många gånger att människors ögon tenderar att röra sig mot höger sida. Men det kan säkert också variera från sajt till sajt. Egentligen tycker jag nog också att vänster låter mer logiskt ändå.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Mot höger sida gäller tryckta tidningar. På webben gäller vänster enligt egen erfarenhet och google
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
![]() Det beror nog lite på hur sidan ser ut också. Men jag gjorde som TonyL sa och det fungerar redan bättre. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
1) Använd AB-testning för att se vad som är mest effektivt (färg,placering,format) 2) Kolla Googles egna tips (det finns massor) 3) Prova att ta bort annonser eller använda mindre annonsformat. Desto fler annonser du har på din sida, desto större risk att du får med annonsörer som betalar dåligt/klick. Fler annonser ger inte nödvändigtvis mer pengar i plånboken, men garanterat mer missnöjda besökare :-) 4) Se till att annonsernas färg liknar färger som du använder på din sajt. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|