FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft några ute till försäljning i andra trådar, samlar dessa här nu. Trodde faktiskt de skulle försvinna snabbare...
carmenelectra.se 300 kr fergie.se 300 kr nicolerichie.se 300 kr katieholmes.se 200 kr tarareid.se 200 kr jessicaalba.se 400 kr rafaelnadal.se 300 kr kimkardashian.se 400 kr jamielynn.se 100 kr jamielynnspears.se 300 kr siennamiller.se 200 kr katehudson.se 300 kr heidiklum.se 400 kr Erbjudande: 20 % rabatt vid köp för minst 1000 kr! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Underligt att ingen har nappat. Samtliga priser är verkligen i underkant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack, jo jag var nästan bombis på det också. Några har varit sålda två gånger..men dök aldrig upp några pengar:-( så försöker igen...
Ett tips för ev spekulanter kan vara att googla namnen...kanske blir man lite inspirerad då:-) dels för att man kan konstatera att de är populära sökobjekt.... och om inte annat för att flera är väldigt trevliga att vila blicken på...:-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Sweet deal! Önskar dig lycka till iaf ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det hade kanske varit lite större åtgång om det varit ett ".com" som toppdomän...
Svenska kändisar skulle nog funka bättre med .se-domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
digitalUnit: Ungefär så ja...:-)
Filibastis: Jo, .com hade förstås varit bingo. Men känns som att svenskar är riktigt heta på att uppdatera sig om världskändisar också, inte minst Jessica Alba, Heidi Klum, Carmen Electra mfl så .se måste kunna fungera också. Flera skvallertidningar på marknaden och de finns med i varje nummer.. (skulle jag tro....jag läser ju inte själv....:-) ) så hyggligt drag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Studsar denna tråd en gång till, lite uppdaterade priser nu på www.123minsida.se/domaner
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
jessicaalba.se såld!
|