Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vps + WHM / Cpanel

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-17, 18:19 #11
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
Fast frågan är mer vad man kan räkna att få för support på VPS, så länge du inte har någon managed tjänst så är det ju mer ditt ansvar som kund.

Om det då inte är problem med tjänsten i sig.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-17, 19:55 #12
Bansagis avatar
Bansagi Bansagi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 71
Bansagi Bansagi är inte uppkopplad
Medlem
Bansagis avatar
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 71
Det kan finnas många anledningar att behöva kontakta ett företag man betalar till. Man bör förvänta sig ett någorlunda snabbt, utvärderat och trevligt svar oavsett fråga och besked svaret innehåller.

Det är tråkigt med företag som är duktiga på att göra sina kunder irriterade helt i onödan. Väldigt populärt sätt att göra en kund irriterad på är just genom utebliven information.

Om det exempelvis finns en servicetjänst att köpa till så bör man då bli meddelad om detta. Man kanske tom. vill köpa den tjänsten.
Bansagi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017