FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Vet inte om detta är rätt del på wn, men jag gör ett försök. Jag söker intressanta projekt på nätet som vill ha delägare. Något tips på platser där jag kan hitta dessa projekt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den här tråden kanske kan vara något för dig: http://www.webmasternetwork.se/f2t37876.html
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är du intresserad av ett mindre projekt och har intresse för design så kan du skicka mig ett PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du skickar ett PM till mig med lite info om vem du är och vad du är ute efter projekt kan vi ev. starta upp något tillsammans?
Har inte haft något projekt på länge och är sugen på att spinna loss lite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Samma här, om du är intresserad av att dela med dig av vad dina styrkor, kunskaper, svagheter och berätta lite om dig själv och vad du har gjort i ett PM kan det kanske vara intressant med ett samarbete/projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Cosma, WeaZear och Oskar G - ni har fått PM !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena!
Säger ungefär samma som folket ovan, delar gärna kunskaper och liknande. Berätta lite om dig och vad dina starka respektive svaga punkter är inom detta. Design, kod, marknadsföring etc. Har 2 projekt som jag än så länge bara har domäner till som säkert skulle kunna vara intressant. EDIT: Notera att jag sitter i bilen på väg till Landstället as we speak så svar på ditt PM kan dröja tills ikväll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tar gärna ett PM med =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skicka pm till mig också! Alltid roligt att samarbeta med folk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan bidra med formulering av affärsplan och en del kalkylerande, samt har en hel del kunskaper om oilka associationsformer.
Jag är väl hyfsat bra på en juridiska frågor även om jag inte alls är jurist, men jag har 25 års arbetslivserfarenhet varav 10 år med eget företag, lite har jag väl lärt mig under årens lopp. Skulle tycka det vore kul att samarbeta i flera olika projekt, med målsättningen att det ska bli kommerciellt och tillväxtorienterat, ideella projekt är jag inte inresseard av för det har jag jobbat mycket med tidigare. Skicka PM om det är intressant så kan jag sätta upp maillista för projektet utan kostnad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|