FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej allihoppa!
Sitter och jobbar med ett projekt; http://www.plopmusic.com Tanken är att samla humoristisk musik som är antingen public domain, CC-licenserat eller promotion-innehåll. Dvs. mer eller mindre lagligt innehåll av mer eller mindre hög kvalitét. ![]() Jag vet att sidan har några css-buggar och andra buggar, det jag behöver feedback på är om konceptet funkar, om grundläggande funktionalitet och design är "OK", osv. Dvs. mer övergripande grejer. Är i valet och kvalet om jag ska lägga ner projektet eller inte och wn's medlemar brukar ofta ha en fantastisk insikt i sådant. Försökte skriva en krav-specifikation men kom inte fram riktigt till vilken funktionalitet jag vill att sidan ska ha.(vilket aldrig är ett bra tecken - JAG VET!) Hoppas att detta kan klassas som feedback, annars får moderatorer i värsta fall ta bort inlägget... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tro mig, jag vill inte vara den som är den men med tanke på din signatur och liknande så verkar de som att sidan är i fullgång as we speak?
Även "25/6-2009 - 2 new songs; "99 words for boobs" and "a pirate i was meant to be" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ninza, såg regeln om att man bör få feedback innan man släpper sajten mera som en riktlinje.
![]() EDIT: sry, missade att forumet var låst för de som inte är medlemar. Ingen poäng att ta bort [ url ]. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|