Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

PLOP!music.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-13, 01:05 #1
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Flitig postare

Hej allihoppa!

Sitter och jobbar med ett projekt; http://www.plopmusic.com

Tanken är att samla humoristisk musik som är antingen public domain, CC-licenserat eller promotion-innehåll. Dvs. mer eller mindre lagligt innehåll av mer eller mindre hög kvalitét.

Jag vet att sidan har några css-buggar och andra buggar, det jag behöver feedback på är om konceptet funkar, om grundläggande funktionalitet och design är "OK", osv. Dvs. mer övergripande grejer. Är i valet och kvalet om jag ska lägga ner projektet eller inte och wn's medlemar brukar ofta ha en fantastisk insikt i sådant. Försökte skriva en krav-specifikation men kom inte fram riktigt till vilken funktionalitet jag vill att sidan ska ha.(vilket aldrig är ett bra tecken - JAG VET!)

Hoppas att detta kan klassas som feedback, annars får moderatorer i värsta fall ta bort inlägget...
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-13, 03:54 #2
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
Tro mig, jag vill inte vara den som är den men med tanke på din signatur och liknande så verkar de som att sidan är i fullgång as we speak?

Även "25/6-2009 - 2 new songs; "99 words for boobs" and "a pirate i was meant to be"
ninza är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-07-13, 12:14 #3
Flitig postare

Flitig postare

Ninza, såg regeln om att man bör få feedback innan man släpper sajten mera som en riktlinje. Sidan ligger live men är inte kommersialiserad, dvs. inga banners och liknande på sajten. Mods får gärna göra länken icke-klickbar om inlägget känns som inlänks-spam. :-p

EDIT: sry, missade att forumet var låst för de som inte är medlemar. Ingen poäng att ta bort [ url ].
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017