FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||||
|
||||||
Flitig postare
|
Citat:
en mailtjänst som är baserad på Excahnge som är gratis... det spelar inte så stor roll ifall det finns reklam i meddelande... som hotmail har.. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag är 99,9% säker på att det inte finns en sådan tjänst du efterfrågar, dvs gratis mejl som bygger på exchange. både microsoft själva (sedan några månader) och deras partner säljer denna tjänst från 70-80 kr per månad och uppåt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Google kör ju något åt det hållet som kan vara gratis. Just mobilsynken med en iphone körs genom att man ställer in sina kontakter & mailkonton som just exchange. Så om det är mot förmodan för synkgrejer man är ute efter så är google prima.
Och gratis, iaf än så länge. Har dock inte testat att använda de uppgifterna man får för mailsync etc. till iPhonen som exchangeserverinställningar i vanligt mailprogram. Värt att testa kanske iaf? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är ju inte jag nån expert på Exchange, men det är väl inte ett system som är tänkt för ensamanvändare på det sätt som efterfrågas här, därför är det väl ganska ointressant att erbjuda den tjänsten, inte minst med tanke på den kostnad det innebär. Är det däremot funktioner så som synkning man vill åt så finns det ju alternativ, varav en del har presenterats här (Google/Live Domains)...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nabil_akhlaque söker en gratis Outlook Web Access, helt enkelt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
jo, men jag tror att dom flesta är med så långt, och då har vi väl konstaterat att det inte finns, och följdfrågan då är varför, vad det är han söker, för att på så sätt kunna hjälpa honom vidare. Funktionerna till slutanvändaren av OWA är ju, skulle jag säga, inget unikt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
då får jag ta en alt steg... och det är på något sätt kunna synka min outlook kalender med mobilen...?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du kan köra din egen mailserver finns det massor med alternativ som löser dina behov, från gratis till $.
Är ni inte fler än 5 användare (konton, inte epostadresser) är tex Communigate kostnadsfritt för personligt bruk. Misstänker att du ska ha en mailserver med ActiveSync stöd för din mobil. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|