FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
inte riktigt hälsorelaterade kanske men ungefär så.
Sidorna kanske är 6 mån gamla lr äldre minns ej. Sidorna har PR0 till PR3 kan hända nån har PR 4 Den som har lite trafik är silikonbröst sidan Den rankar rätt bra på termer som "silikonbröst" "Bröstförstoring" Den har ca 100-150 besökare om dagen allt från google . Medans resterande sidor har 20-50 unika om dagen. Jag vill sälja hela nätverket tillsammans De drar in 5-10$ om dagen på adsense för en seriös köpare visar jag inkomst stats. Domänerna ligger på namecheap . free push gratis mellan namecheap till namecheap silikonbrost.net impotens.biz kamagra-information.info kolhydrater.biz konssjukdomar.info orgasm-problem.info Är inte i akut behov av att sälja dessa men behöver pengar för ett nytt project så gör ett försökt för o se om intresse finns. Startbud 5000:- Har ett reservationspris men skriver ej ut det än. auktionen slutar på Söndag! Är privatperson vill ha in på nordea ,paypal eller epassporte """"har du inget intresse i det jag säljer eller relevanta frågor om det jag säljer så ber jag dig behålla dina kommentarer för dig själv" """ """Snackare undanbedes""""""" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
här går det undan 2500:- bud på silikonbröst sidan. men jag vill sälja allt ihop .
Skriver en gång till "Allt tillsammans eller ingenting" startbud 5000:- någon? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om en månad är jag intresserad av den. Skicka ett PM om du inte får sålt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har start budet på 5000:- och en del andra intresserade via PM öka budgivning med 500:- i taget om nån vill bjuda över 5000:-
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
köp nu pris 10k för hela nätverket. du får då screenshots på att alla siffror jag nämner stämmer . först till kvarn
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
två intresserade för köp nu priset verkar som detta blir avslutat ikväll
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vid närmare kalkyleringar tillsammans med en spekulant drar nätverket in ca 4$ om dagen igenomsnitt inte 5-10$som tidigare nämt. har ett bud liggande på 7000:- och vill avluta denna snarast
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|