FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har sett denna bg top på en annan sida: http://www.dynament.se/wp-content/themes/d...ges/bg_full.png
samt fonten på loggan är densamma? dock var detta för ett tag sedan, runt kanske 1 år max, och då genom inspirationssidor som styleboost osv, hittar den inte igen så sidan kan vara nerlagd eller bytt design, i övrigt ser sidan okej ut och ger ut sitt budskap tycker jag.. Jag bara undrar nu om detta är en slump att ni har en liknande? eller bara för mycket inspiration.. Skall se om jag hittar denna andre sida så jag återkommer till er. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker sidan är mycket väldesignad! Den ger ett professionellt intryck men samtidigt så är den enkel och tydlig.
Två negativa saker: 1.Jag skulle gärna se ett menyelement som leder till startsidan, nu kan man bara komma dit om man klickar på loggan och det är det nog vissa som kommer missa. 2. Nu kanske sidan inte är helt klar, men det framgår egentligen inte vad ni säljer. Det är mycket snack men väldigt lite konkret info. På "Produkter"-sidan är det bara en massa marknadsföringsblaj och väldigt lite konkret information. Rent generellt så tror jag att ni skulle tjäna på att dra ned på "blajet" och ta fram mer konkreta produkter (med priser!) och förklara mer ingående vad ni kan göra. "Syns där dina kunder letar efter dig" är väldigt diffust tex, mindre sådant och mer "Weblösning för xxxx:-". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|