| FAQ |
| Kalender |
|
|
#31 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#32 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
jag får nog utbrista mig att det är tur att inte man tog ett paket hos dessa. Jag vill också tacka er alla att ta fram sidan hos denna person så man som sakt inte slänger pengarna i sjön. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#33 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#34 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
låt dem återkomma om en tid när de - som använder Mr Richards tjänster - fått bilda sig en uppfattning, det måste i alla fall vara bäst att låta de som utnyttjar servicen komma med synpunkter... ?? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#35 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#36 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Något som är rätt kul i dessa FRA och IPRED tider valet av "Swebhost" som har valt USA för sina servrar och sedan en leverantör som till och med är sämre än FSData (går det egentligen?) http://scarabweb.com/ ser ju väldigt seriöst ut... deras dns servrar ligger i samma nät och efter varandra i ip-spannet.
Detta är dock min åsikt av det hela.... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#37 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Ni kanske skulle försöka hitta en ynka missnöjd kund så ni har nåt vettigt att komma med. Hittills har ni bara lyckats komma med skitsnack. Men det är imponerande att ni orkar lägga ner så mycket tid och energi på att hacka på en verksamhet som inte gjort något som helst fel. Er "kritik" är ju verkligen helt bisarr. Oohh, han har "Underjord" i företagsnamnet, det måste ju betyda att pengarna kommer försvinna under jorden. Shit. Ni greppar efter minsta lilla halmstrå BARA för att kunna klaga och gnälla. Men det är ju så jantelagen fungerar. Hacka på alla som lyckas med nåt, oavsett om de gjort något fel eller inte. Nej, nu skall jag gå och gräva ner lite pengar. Ha det! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#38 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Nu får du väl ändå ge dig.
Den attityd du har visat upp från ditt första inlägg ahr ju varit allt annat än trevlig, det första du gjorde var att kalla folk "otrevliga och paranoida". Det ända negativa som hade framkomit då vara att du i strort sett hade fiskrivit dig totalt från avbrott genom att ha en abvrottstid på 18 dagar innan ersättning. Det är väl knappast det bemötande man som presumtiv kund vill ha, eller? Även om din tjänst skulle vara helt klockren så får dina inlägg iaf mig att dra öronen åt mig genom att du istället för att försöka ta till dig av kritiken och bemöta den på ett prfessionellt sätt sparkar fullständigt bakut och går till motangrepp. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#39 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Ge dig själv. Vill du ta skit i din verksamhet så får du göra det, jag gör det inte.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#40 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Nej jag vill inte ha skit om min verksamhet.
Av just den anledningen så är jag ganska noga med hur jag bemöter mina nuvarande/kommande/tidigare kunder. Som ägare är det jag som är ansiktet utåt. Den typen av kundvård är helt gratis men ger så väldigt mycket tillbaka. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|