FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Irriterad på "Vad är denna domän värd"-frågor? | |||
Ja, på folk som bara registrerar sig och ställer sådana frågor.(att värdera trafikerade sidor är tillåtet enligt mig!) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 41.10% |
Ja, värdering suger, förbjud det helt och hållet. |
11 | 15.07% |
Nej, det är rättfärdigat att fråga vad en domän är värd även om den inte har någon trafik. |
32 | 43.84% |
Antal röster: 73. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Jag tycker det är bra att folk frågar om "värde" eller bjuder ut domäner till försäljning! Skapar lite debatt..
Detta är ett ju en domänavdelning. Är du inte intresserad av det så har du nog hamnat fel........ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det jag tycker borde bli mindre av är trådar som denna. -Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den enda värdering som spelar roll är den värdering man får när man erbjuder sin domän till försäljning. DVS, vad någon vill betala för domänen. Så om man vill veta vad en domän är värd så kan man lika gärna erbjuda den till försäljning. Om priset blir för lågt så är det ju bara att inte sälja. Får man ett bra bud man är nöjd med så har man fått sin värdering samt domänen såld.
Jag tänker inte ens säga vad jag tycker om folk som registrerar domäner med "snarlika namn" bara för att få "trafik" som egentligen skulle någon annan stans... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Oh Cyberspace's skapare, så oförskämt att komma hit till vårt forum
och ha mage till att ställa sådana oförskämda frågor om värderingar! Alldeles säkert är, att nog varje sådan har köpt sitt domän i oförstånd. Inför global obligatorisk förstånds-kontroll inför varje domän-försäljning. Cyberianska Psykopat Styrelsen rekommenderar 6-8 domäner per dag! BTW: Hur mycket är denna värd: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.zz :lol: MVH: WebMazter ![]() Många bäckar små... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|