FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
I förra veckan laddades den upp på webben, och nu skall den säljas till högstbjudande och rätt människa som kan sälja in den till kunderna och det finns ett admin-system till det också. Systemet stödjer just nu bara Stockholm, men det räcker som startområde enligt mig, och ingen trafik eller inkomster finns då den nyss lanserats på nätet. Utgifter? Webbhotellskostnaden, och du väljer webbhotellet själv.
Buden skickas via PM för en snabb och smidig affär! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är tänkt med den? Att du ska skicka vidare ordrar till olika verstäder eller de får ett mejl direkt och du en viss provition?
Förklara gärna mer! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Om jag inte minns hel fel så har denna sajten tidigare varit ute till försäljning tidigare via Blocket?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Copyright 2006 ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle va trevligt med en bild/demo på admin systemet.
Sedan är jag ganska säker på att det där är en design som går ladda ner, har sett den innan. Kanske ev. köpa en kopia av kanske man kunde, så finns väl troligtvis en licens till den...kan va bra och veta hur licensen ser ut också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska man som sajtägare matcha kundernas förfrågningar mot reggade verkstäder? Snacka om feltänk sen fick jag även en smärre chock när jag märkte att texten på sajten var bilder! Budskapet på sajten är ganska otydligt, "tjäna pengar"-> vem, hur? , "Boka nu"-> vad?
Förklara gärna i detalj vad man kan göra i adminsystemet så man får en klarar bild över vad sajten innehåller |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
I admin kan man göra följande:
Lägga in anslutna verkstäder, mot en abonnemangskostnad. Betalalternativen är idag på 6 månader, 12 månader, 24 månader och 36 månader. Alla verkstäder som är anslutna till en viss del av Stockholm (Norr, Söder etc.) får då dina uppgifter och kontakta dig för att lämna prisförslag/boka tid. Webbplatsen har bytt server under eftermiddagen så bara dns:erna är uppdaterade fungerar den igen och admin kan man få se om man verkligen är intresserad. Tycker att om man lägger en fast avgift till verkstäderna så borde de räcka, och inte ta en provision också, men köparen får ju ändra köpmodell till provision om denne vill. Har inte satt något pris, utan högsta bud är de som gäller, och behöver varje krona jag kan få in på denna. Rätt ägare till sajten, och den kan bli stor. Angående designen vet jag inte om de är en licens då jag inte gjort den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon intresserad?
|
||