FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla mina sajter har som sagt gått ner sen det fina vädret kom.
Följande sajter är undantag: Mobilt bredband - Äldre män erotiksurfar trådlöst i parkerna när solen sticker fram Moped - Tonårsgäng får vårkänslor och köper trim för att tävla mot bilar på 110 väg Biluthyrning - Många svenskar bilar ner till Chile och Irak under försommaren Vilka av era sajter har gått bättre sedan det fina vädret kom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För min del är det helt oförändrat, tom har det kanske ökat något. Det gäller även den svenska delen, där har jag inte märkt av alls någon inverkan från väder.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Internet är ett hett ämne, förändringar kommer att ske där ingen kan säga vart det slutar. "inget är för evigt"
Tips! Guld och Silver :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skön returmatch igår då regnet kom, hade bästa dagen på länge. Antar att folk laddar upp med tankesaker att köpa i solen och sen go nuts när den försvinner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu börjar bröllopssäsongen! Mars och april är skit, men nu i maj och fram till sensommaren är det bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kolla in detta Annonsering första kvartalet 2009 - en sorglig historia
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Samma här, mina sajter tappar besökare när det är fint väder i landet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lustigt, jag har 15-20% bättre nu än i dec -08
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
de flesta siterna tappar under sommarhalvåret .. kanske inte i unika besökare, men totala antalet besök.
Ofta behöver inte det relatera till "mindre inkomster" ... Finns ju en annan aspekt i det hela. Låneinstituten har ju betalat rätt bra för att annonsera (PPC) och hur är läget hos dem? De står nog för den absolut största delen av denna annonsering som "dippat". /Patrik Berggren |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|