Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Lagerhantering & effektivitet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-30, 03:31 #1
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 47
Jag har en webshop och numer även en butik, men sedan jag skaffat butiken har jag problem att hålla lagersaldot fullt uppdaterat på hemsidan, jag hinner inte skriva upp allt jag säljer och kan omöjligen komma ihåg allt. Detta skapar självklart problem!
Jag skulle vilja ha ett system med typ streckkoder som underlättar, bäst hade såklart varit ett system som håller ihop butiken och e-butiken i ett, vet att jag sett reklam för såna tjänster i nån företagstidning men aldrig funderat så mycket på det.
Hur kan man göra detta? Jag har min webshop via e-butik.se, antar att det bara är vissa webshopar som kan kopplas ihop med ett fungerande lagerhanteringsprogram som uppdateras automatiskt.
Jag tänker att det måste finnas något bättre kassasystem som kan hjälpa mig iaf lite på traven, nu när man ändå måste byta nästa år.

Och sen har jag en annan fråga till er som sysslar med webförsäljning, rent praktiskt hur gör ni... man har ju inte direkt många att bolla med som egenföretagare så tänkte om nån kan tänka sig berätta hur du på ett effektivt sätt sköter försäljningen från det att du får beställningen. Man kna ju kanske få lite tips o saker man inte tänkt på själv innan
Zodic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-30, 03:44 #2
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 1 924
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 1 924
Kolla upp: http://www.specter.se/ som har stöd för e-butik.
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017