FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är vad jag hittade i brevlådan härom veckan.
Jag trodde det var genom Loopia, men det var en annan registrar jag använder. Onödigt tycker jag. Jag undrar om någon kan förklara det senaste reglerna med IIS, det verkar som inte jag har hajat något. För jag fattar inte varför detta kommer från IIS, och mina domäner verkar inte gå på ett bra tag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det brors väl på, har du godkänt ett avtal med Loopia? Om inte annat kommer de fortfarande från .SE
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det KAN ju vara en ny agare for dem alla men verkar ju otroligt. Vi har en LANG historia av kontinuerliga problem med Loopia och .nu-domaner sa min gissning ar att de har nagon bugg som gor att de fortsatter betala fornyelser for namn som ej anvands. Har meddelat dem detta men an sa lange verkar inget andras. Senast idag var det domaner som borde ha forfallit men anda fornyades |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Saken är det att jag har kvar domänerna i mitt konto och det är även .net och .com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kontaktade Loopia om detta i november 2007 och fick då följande svar: "Då vi hanterar 100-tusentals domännamn så händer det ibland, dock inte ofta att ett domännamn förnyas trots att det är borttaget från kontot." |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|