FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du skriver inlägg som försöker göra så att elvahost skall försöka framgå som seriöst vilket det inte gör på långa ledet, att du sedan pratar om lågbudget webbhotell gör inte mig emot, vi alla har åsikter om allt och alla så är det bara, dock brukar oftast dom som väljer budget hotell gnälla efter ett tag, finns som sakt flera inlägg får sådant. Ursäkta för dom hårda orden men lika bra att lära sig ifrån början än att ta redan på det själv när det är för sent. Lycka till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har bara försökt få fram fakta inte inte bara tyckanden. Jag kan inte marknaden, känner inte personerna bakom olika företag därför kan jag inte läsa mellan raderna som många här uppenbarligen kan och gör. Jag sökte ett billigt webbhotell för en fattig hembygdsförenings räkning. Det var inte för ett storföretag med gott om pengar som frågan ställdes. Tack för hjälpen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du behöver inte vara så aggro, Fredrik =) Nu finns det väl en del tveksamheter vad gäller Elvahost men det kan ju faktiskt fungera utmärkt trots att man inte har ett telefonnummer. Det finns vissa budgethotell som helst sköter allting via e-post av förklarliga skäl.
Vissa här på forumet inser tyvärr inte att alla har olika behov och krav som grundar sig i webbplatsens natur. Är Binero för dyrt för er? Annars rekommenderas det varmt. Krävs snäppet billigare så kanske Surftown vore något? Var medveten om att alla större webbhotell givetvis har ett antal sura och missnöjda kunder och det är givetvis ofta de som märks mest. Det betyder sällan att de är usla för den skull.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hmm... Man fick nästan epilepsi va nadis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Väll ett som du själv är nöjd med men skall du gå utomlands med servrar så finns det ännu billigare företag än det du angav. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tänkte väga upp lite i tråden då det är de besvikna kunderna som hörs mest.
Jag kan inte mycket om webbhotells-djungeln men jag kör elvahost och det har hittils fungerat smärtfritt. När jag behövde support fick jag det över mail, svaret dröjde ett dygn men det kan jag leva med. Ful hemsida och plottrig kontrollpanel (som dock uppdaterats och blivit bättre) är något dom har men inget som stör mig. Passade mig bra då jag var ute efter något billigt med mycket utrymme och möjlighet till wordpress. MVH jacob |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|