Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Elvahost.com - bra eller dåligt ?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-10, 21:56 #11
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Citat:
Ursprungligen postat av VideoBengt
Citat:
Ursprungligen postat av mynameisfredrik
... sedan tycks dina inlägg börja likna lite egen reklam, men det är bara känslor ifrån mig, skulle du inte vara ägaren eller ha något med sidan att göra så börja tänk lite, du får vad du betalar för, ...
Jag är varken ägare till sidan eller har någon anknytning till den, så dina känslor lurar dig totalt.
Vet inte på vad sätt jag ger sken av att göra egenreklam.
Jag ställde bara frågor om ett för mig helt okänt men billigt webhotell, något jag som jag letar efter.
Är väl medveten om att man får vad man betalar för.
Får väl be om ursäkt för att jag pratar lågbudgetwebhotell på det här forumet.
varför jag får en sådan känsla är endå rätt enkelt.
Du skriver inlägg som försöker göra så att elvahost skall försöka framgå som seriöst vilket det inte gör på långa ledet, att du sedan pratar om lågbudget webbhotell gör inte mig emot, vi alla har åsikter om allt och alla så är det bara, dock brukar oftast dom som väljer budget hotell gnälla efter ett tag, finns som sakt flera inlägg får sådant. Ursäkta för dom hårda orden men lika bra att lära sig ifrån början än att ta redan på det själv när det är för sent.

Lycka till.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-10, 22:16 #12
VideoBengt VideoBengt är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2008
VideoBengt VideoBengt är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Du skriver inlägg som försöker göra så att elvahost skall försöka framgå som seriöst vilket det inte gör på långa ledet ....
Jag har ställt frågor, inte kommit med några påståenden.
Har bara försökt få fram fakta inte inte bara tyckanden. Jag kan inte marknaden, känner inte personerna bakom olika företag därför kan jag inte läsa mellan raderna som många här uppenbarligen kan och gör.

Jag sökte ett billigt webbhotell för en fattig hembygdsförenings räkning. Det var inte för ett storföretag med gott om pengar som frågan ställdes.

Tack för hjälpen!
VideoBengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-10, 23:03 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Du behöver inte vara så aggro, Fredrik =) Nu finns det väl en del tveksamheter vad gäller Elvahost men det kan ju faktiskt fungera utmärkt trots att man inte har ett telefonnummer. Det finns vissa budgethotell som helst sköter allting via e-post av förklarliga skäl.

Vissa här på forumet inser tyvärr inte att alla har olika behov och krav som grundar sig i webbplatsens natur. Är Binero för dyrt för er? Annars rekommenderas det varmt. Krävs snäppet billigare så kanske Surftown vore något?

Var medveten om att alla större webbhotell givetvis har ett antal sura och missnöjda kunder och det är givetvis ofta de som märks mest. Det betyder sällan att de är usla för den skull.
Oläst 2009-03-11, 00:33 #14
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
hmm... Man fick nästan epilepsi va nadis.
biokonsult är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-11, 14:57 #15
mynameisfredriks avatar
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Citat:
Originally posted by tartareandesire@Mar 11 2009, 00:03
Du behöver inte vara så aggro, Fredrik =) Nu finns det väl en del tveksamheter vad gäller Elvahost men det kan ju faktiskt fungera utmärkt trots att man inte har ett telefonnummer. Det finns vissa budgethotell som helst sköter allting via e-post av förklarliga skäl.
Vissa här på forumet inser tyvärr inte att alla har olika behov och krav som grundar sig i webbplatsens natur. Är Binero för dyrt för er? Annars rekommenderas det varmt. Krävs snäppet billigare så kanske Surftown vore något?
Var medveten om att alla större webbhotell givetvis har ett antal sura och missnöjda kunder och det är givetvis ofta de som märks mest. Det betyder sällan att de är usla för den skull.
nä jag är inte aggro men folk måste inse att lågbudget hotell är inget bra vart det än skall gå till, dock tar jag inte parti för dom som kostar mer som binero, loopia m.m men oftast så får man bäst hjälp av sådana företag, sedan kan alla få fel på sin utrustning. Att alla har olika krav så är det bara men man måste vara öppen att folk klagar på det val man gör men man skall aldrig hjälpa företag som gör fel utan låt dom vara bara. Om inte webbhotell erbjuder någon telefon support så är det dåligt, man vill gärna prata med dom när det gäller andra saker.

Väll ett som du själv är nöjd med men skall du gå utomlands med servrar så finns det ännu billigare företag än det du angav.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-12, 08:57 #16
cjwk cjwk är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2009
cjwk cjwk är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2009
Tänkte väga upp lite i tråden då det är de besvikna kunderna som hörs mest.

Jag kan inte mycket om webbhotells-djungeln men jag kör elvahost och det har hittils fungerat smärtfritt. När jag behövde support fick jag det över mail, svaret dröjde ett dygn men det kan jag leva med. Ful hemsida och plottrig kontrollpanel (som dock uppdaterats och blivit bättre) är något dom har men inget som stör mig.

Passade mig bra då jag var ute efter något billigt med mycket utrymme och möjlighet till wordpress.

MVH jacob
cjwk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017