FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
I andra affärssammanhang vore det orimligt. Jag har full förståelse för att folk blir uppretade på det och att det ses som oseriöst. Jag ser det så här: MissDomain tillhandahåller egentligen bara tekniken mellan säljare och köpare och affären i sig och prissättning är naturligt vis en sak mellan dom. Om säljaren inte beter sig affärsmässigt så är det nog snarast den personens agerande som är ett skämt. Men till lite konstuktiv kritik ZN: Slås inte du också av tanken att ett utropspriset kanske inte ska kunna ändras efter att budgivningen startat. Det borde ju gå att lösa rätt enkelt och på så sätt inte tillåta säljare att agera oseriöst. Dessutom har du ju också sett här att det kan slå tillbaka på er när säljare är oseriösa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, men som jag försökt klargöra är att själva "budgivningen" inte har startat. Det är endast i förhandlingsfasen innan auktionen startat som det finns möjlighet att ändra utropspriset. Det påverkar alltså inte utgången på något sätt. Men det kanske är fel ändå att kunna göra detta. Det är en enkel sak att ändra, då blir man tvingad att först radera och sedan lägga upp domänen på nytt om man vill ändra utropspriset. Med risk för att istället säljaren blir irriterad av denna omväg..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Instammer att detta borde andras. Ar ju ingen stor grej men gor att sajten forlorar i trovardighet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag förstår också att ZN reagerar. Hade jag med gjort när dels folk drar tjänsten över en kam. Jag har sålt två-tre domäner på Missdomain (längesedan nu) men det gick att sälja och fick ett par tusenlappar för dem (bla köpare från wn). Och innan ni klagar, är det inte precis så sedo fungerar? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|