FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Har under helgen färdigställt 'Säg det med en t-shirt', själva idén poppade fram när jag och en kollega var i tryckeriet lite tröttare än vanligt, och eftersom jag tycker att man inte ska lägga locket på en idé hur 'sne' den än verkar vara så körde vi på. Det finns lite barnsjukdomar i designen som jag kollar på, men vad har ni för åsikter? http://sagdetmeden t-shirt.se/ Skit på er så ses vi nästa år igen, hej! <-- vem sa? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha, kul tjänst!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul idé ju
![]() Det är någon liten bugg när man byter text i dropdownen. Det flashar till lite snabbt. Jag använder firefox 3.0.6 edit: Det verkade bara vara problem första gången, kanske någonting som måste laddas? Men tänk på att många användare är förstagångsbesökare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
har absolut inga klagomål. Riktigt kul idé.
Funkar prima i chrome |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hittar inget pris?!
kör FF senaste och ingen av tedxterna i "skrivstilsfonten" fungerade.. Men funka fint i IE |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Mickee, skumt för mig står det "Säg det med en T-shirt! 179:- inkl frakt." i toppen gör det inte det för dig?
SKa kolla på sIFR ersättningen, den fungerar för mig med senaste FF, någon annan som har samma problem? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
när sidan först laddas så står texten där under några sekunder (dock inte i "rätt" font). kör 3.0.6 av ff.
ingen text funkar mer eller mindre kolla bifogad fil. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, kan det vara så att Adblock fixar så att texten inte syns, skulle du vilja testa att stänga av det för den här sidan och återkomma?
/F |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
whitelistade sidan det första jag gjorde, men testade det en gång till och samma problem kvarstår
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|